Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Перцов М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Перцов М. О. 
Особливості флейтового ансамблю на прикладі творчості Олени Сєрової [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Мистецтвознавчі записки. - 2017. - Вип. 31. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2017_31_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 913.586 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Перцов М. О. 
Жанрово-образні трансформації флейтового концерту в творчості українських композиторів XXI cт. [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - 2017. - Вип. 1. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2017_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 803.131 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Перцов М. 
Специфіка ролі флейти в інструментальних камерних творах Олега Безбородька [Електронний ресурс] / М. Перцов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2017. - № 1. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2017_1_4
Досліджено специфіку ролі флейти в інструментальних камерних творах сучасного українського композитора Олега Безбородька. Охарактеризовано творчість даного автора, який використовує новітні тенденції, що охоплюють інтерес до такої техніки сучасної композиції як сонорика. Композитор переосмислює роль флейти залежно від обраного виконавського ансамблю. Звернено увагу на найновітніші прийоми гри на флейті, що значно розширюють можливості її використання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.623 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Перцов М. О. 
Комплекс засобів виразності в творах для флейти соло українських композиторів XXI cт. [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2017. - Вип. 24. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2017_24_28
Дослідження присвячено аналізу виразних засобів у творах для флейти соло українських композиторів початку XXI ст. Попри стильову різноманітність авторів можна відмітити тенденцію до розширення виконавських можливостей флейти шляхом використання новітніх прийомів гри. Характерною ознакою є зростання ролі виконавця, який часто виступає в якості співавтора, здійснюючи формотворення у п'єсах, написаних із використанням алеаторичного принципу. Твори для інструмента соло потребують дотримання балансу між інтонаційністю, технікою дихання, артикуляцією, володінням технічними навичками та специфікою звучання.Дослідження присвячено аналізу виразних засобів у творах для флейти соло українських композиторів початку XXI ст. Попри стильову різноманітність авторів можна відмітити тенденцію до розширення виконавських можливостей флейти шляхом використання новітніх прийомів гри. Характерною ознакою є зростання ролі виконавця, який часто виступає в якості співавтора, здійснюючи формотворення у п'єсах, написаних із використанням алеаторичного принципу. Твори для інструмента соло потребують дотримання балансу між інтонаційністю, технікою дихання, артикуляцією, володінням технічними навичками та специфікою звучання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.342 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Перцов М. О. 
Сучасні модифікації флейти та їх використання в музичній практиці [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 312-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_74
Попередній перегляд:   Завантажити - 166.13 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Перцов М. О. 
Композиторська творчість Олени Сєрової: традиції та новації [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2018. - Вип. 28. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2018_28_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.657 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Перцов М. О. 
Композиторський стиль Олега Безбородька: візії постмодерну [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Культура і сучасність. - 2019. - № 1. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2019_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 627.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Перцов М. 
Специфіка опанування дисципліни "Читання хорових партитур" [Електронний ресурс] / М. Перцов // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 51. - С. 183-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_51_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.456 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського