Пошуковий запит: (<.>A=Перцов М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Перцов М. О. Особливості флейтового ансамблю на прикладі творчості Олени Сєрової [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Мистецтвознавчі записки. - 2017. - Вип. 31. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2017_31_9
|
2. |
Перцов М. О. Жанрово-образні трансформації флейтового концерту в творчості українських композиторів XXI cт. [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - 2017. - Вип. 1. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2017_1_30
|
3. |
Перцов М. Специфіка ролі флейти в інструментальних камерних творах Олега Безбородька [Електронний ресурс] / М. Перцов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2017. - № 1. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2017_1_4 Досліджено специфіку ролі флейти в інструментальних камерних творах сучасного українського композитора Олега Безбородька. Охарактеризовано творчість даного автора, який використовує новітні тенденції, що охоплюють інтерес до такої техніки сучасної композиції як сонорика. Композитор переосмислює роль флейти залежно від обраного виконавського ансамблю. Звернено увагу на найновітніші прийоми гри на флейті, що значно розширюють можливості її використання.
|
4. |
Перцов М. О. Комплекс засобів виразності в творах для флейти соло українських композиторів XXI cт. [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2017. - Вип. 24. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2017_24_28 Дослідження присвячено аналізу виразних засобів у творах для флейти соло українських композиторів початку XXI ст. Попри стильову різноманітність авторів можна відмітити тенденцію до розширення виконавських можливостей флейти шляхом використання новітніх прийомів гри. Характерною ознакою є зростання ролі виконавця, який часто виступає в якості співавтора, здійснюючи формотворення у п'єсах, написаних із використанням алеаторичного принципу. Твори для інструмента соло потребують дотримання балансу між інтонаційністю, технікою дихання, артикуляцією, володінням технічними навичками та специфікою звучання.Дослідження присвячено аналізу виразних засобів у творах для флейти соло українських композиторів початку XXI ст. Попри стильову різноманітність авторів можна відмітити тенденцію до розширення виконавських можливостей флейти шляхом використання новітніх прийомів гри. Характерною ознакою є зростання ролі виконавця, який часто виступає в якості співавтора, здійснюючи формотворення у п'єсах, написаних із використанням алеаторичного принципу. Твори для інструмента соло потребують дотримання балансу між інтонаційністю, технікою дихання, артикуляцією, володінням технічними навичками та специфікою звучання.
|
5. |
Перцов М. О. Сучасні модифікації флейти та їх використання в музичній практиці [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 312-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_74
|
6. |
Перцов М. О. Композиторська творчість Олени Сєрової: традиції та новації [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2018. - Вип. 28. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2018_28_31
|
7. |
Перцов М. О. Композиторський стиль Олега Безбородька: візії постмодерну [Електронний ресурс] / М. О. Перцов // Культура і сучасність. - 2019. - № 1. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2019_1_26
|
8. |
Перцов М. Специфіка опанування дисципліни "Читання хорових партитур" [Електронний ресурс] / М. Перцов // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 51. - С. 183-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_51_29
|